تبلیغات



برترینها

  • کتاب خوان ها در ایران؛ عزیزم کجایی، دقیقا کجایی؟
  • خواندنی ها با برترین ها (117)
  • فهم مدرن و متفاوت از حافظ در مشربِ هرمنوتیک
  • برخاستن نابغه از سینمای کره با «شیون»
  • فیلم «متحد»؛ سفری ناقص به سرزمین خاطره‌انگیز کازابلانکا
  • روزگار خوش و ناخوش تلویزیون… (3)
  • آشفتگی های ذهنی «آلن دو باتن»
  • گفت‌وگو با کیسی افلک، ستاره «منچستر کنار دریا»
  • جواد عزتی: تماشاگر را عشق است
  • مهم ترین رسانه های آمریکاییِ ضدترامپ
  • بدون فاکنر و داستایفسکی نمی‌توان چیزی نوشت
  • اسکار 2017؛ پیشتازی یک موزیکال در سال بازگشت سیاهان
  • بهترین بازی ها در جشنواره 35 فیلم فجر
  • رخ‌به‌رخ با رویای آزادی در دنیایی که آزاد است
  • سفر به «دوزخ»؛ ادامه ای دیگر بر «کد داوینچی»
  • «دکتر استرنج»؛ غریبه ای که جهان را نجات داد
  • آلخاندور آمنابار؛ لاتین تبار سینما بلد
  • روزگار خوش و ناخوش تلویزیون… (2)
  • «John Wick»، قهرمانی بی رحم در دنیای زیرزمینی قاتلان
  • فردریک بَکمن از «مردی به نام اُوِه» می‌گوید
  • ماجرای نیمروز، چگونه پدیده جشنواره امسال شد؟
  • فیلم‌بازی با برترین ها (43)
  • نویسنده ای که غم نان ندارد، نویسنده نیست!
  • «حسابدار»؛ ماجرای تبدیل شدن یک نابغه به آدمکشی حرفه ای!
  • روزگار خوش و ناخوش تلویزیون… (1)
  • تردید، مرگ و تنهایی در نمایشنامه های احمدرضا احمدی
  • تمامی سینماتک های کشور را بشناسید
  • معرفی 4 فیلم متفاوت؛ از «مرگ در سارایوو» تا «هدی»
  • معرفی 4 فیلم متفاوت: از مرگ در سارایوو تا «هدی»
  • ابراهیم گلستان و مکتب شکسپیر (2)
X بستن تبلیغات
X بستن تبلیغات